Please note: Conditions in English are valid.

Megjegyzés: Az angol nyelvű feltételek érvényesek.

 

MEDIA BOOSTER

Id. Sz .: 06409709

székhelye: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Prága 1

a prágai városi bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásban, a C szakasz, 289555 ügy

Kapcsolattartó személy: jAKub hOŠEK

E-mail:HOSEKSERVICES@GMAIL.COM

 

kiadja a következőket

 

ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK

 

PREAMBULUM

 

MEDIA BOOSTER K s.r.o. (a továbbiakban: OKFOGADAS) üzemelteti a www.okfogadas.hu weboldalt (a továbbiakban: „Weboldal”).

Az OKFOGADAS tanácsadást nyújt a fix odds-os fogadások területén a világ minden tájáról tartott sportmeccseken és egyéb sporteseményeken.

Szolgáltatási szerződés alapján az OKFOGADAS vállalja, hogy az Ügyfélnek szolgáltatást nyújt, amelynek során tippeket nyújt az egyes sportesemények vagy egyéb sportesemények, vagy azok bármely részének eredményére, figyelembe véve és a tagság típusától vagy bármely más az Ügyfél által kiválasztott szolgáltatás.

Az elküldött tippek pusztán ajánlások jellegűek, és az OKFOGADAS nem vállal felelősséget az Ügyféllel közvetlenül vagy közvetett módon a károk vagy más információk (például stratégia vagy elemzés) felhasználása által okozott károkért.

Az OKFOGADAS által nyújtott szolgáltatások (fogadási tanácsadás) csak tájékoztató jellegűek. Minden ügyfélnek kell eldöntenie, hogy használja-e a megadott tippeket, és hogy, és milyen összeggel fogadhat-e vagy sem egy adott sporteseményre. Az OKFOGADAS kifejezetten kijelenti, hogy nem fogad el pénzt az Ügyfelek által tett fogadásokként, és nem fogad az Ügyfelek nevében, és nem tesz semmilyen más lépést a fogadások megtételére.

A szolgáltatás ára magában foglalja a kézbesítéshez kapcsolódó költségeket és a választott fizetési módhoz kapcsolódó minden díjat. A szolgáltatások árai véglegesek, az összes adót és díjat tartalmazzák.

A weboldalon kínált szolgáltatások használatából fakadó összes szerződéses viszonyra a Cseh Köztársaság törvényei az irányadók.

Ha a fogyasztó a szerződő fél, akkor a jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban „GT&C”) nem szabályozott viszonyokra a Polgári Törvénykönyv 89/2012 Coll. Törvényének rendelkezései az irányadók. törvény (a továbbiakban: „Ptk.”) és a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 634/1992 Coll. törvény (a továbbiakban: fogyasztóvédelmi törvény). A szerződés fogyasztói szerződés, ha a Fél magánszemély, aki üzleti tevékenysége vagy foglalkozása önálló teljesítésének körén kívül szolgáltatásokat rendel. Ha nem erről van szó, akkor a szerződés nem fogyasztói szerződés, és az érintett felet nem védik fogyasztónak a fent idézett jogszabályok és ezen ÁSZF szerint; Különösen, az ilyen félnek, mint nem fogyasztónak, nincs joga indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

Ha a Fél nem fogyasztó, akkor a Feleknek a jelen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott jogait és kötelezettségeit a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szabályozzák.

Ezek az Általános Szerződési Feltételek csak azokra az egyénekre (személyekre) vonatkoznak, akik üzleti tevékenységeik vagy szakmájuk önálló teljesítésének keretein kívül teljesítik a szerződést.

Ezek az Általános Szerződési Feltételek minden végrehajtott szolgáltatási szerződés szerves részét képezik. Ezekben az általános szerződési feltételekben minden, a jelen általános szerződési feltételek szerint végrehajtott szerződést szolgáltatási szerződésnek kell jelölni (a továbbiakban „szerződés”); azaz a szerződés azt is jelenti, például vételi szerződés a Hitelek vagy PREMIUM tippek megvásárlásához, az Ügyfél meglévő tagságának megújítására vagy az új PREMIUM tagságra vonatkozó szerződés stb.

Mind az Általános Szerződési Feltételeket, mind a szerződést angol nyelven hajtják végre. A szerződést, ideértve az Általános Szerződési Feltételeket, az OKFOGADAS elektronikus formában archiválja, és a nyilvánosság számára még az Ügyfél számára sem hozzáférhető.

Levelezési cím: MEDIA BOOSTER s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Prága 1.

1. SZOLGÁLTATOTT SZOLGÁLTATÁSOK

Az OKFOGADAS szolgáltatásait a weboldalon kínálja.

Az OKFOGADAS „VIP tagságot” kínál ügyfelei számára; a VIP tagság egyes típusai csak a tagsági időszakban és attól függően, hogy attól függnek, különböznek az árban. A VIP tagság részeként, az OKFOGADAS típusától függetlenül garantálja, hogy az Ügyfél a VIP tagság időtartama alatt legalább 4 (négy) VIP INGYENES TIPPt kap. A VIP INGYENES TIPPEK az OKFOGADAS által nyújtott tipikus tippek.

Ugyanakkor az Ügyfél további tippeket is megvásárolhat, nevezetesen a VIP PREMIUM és VIP PREMIUM EXCLUSIVE tippeket, vagy a VIP PREMIUM és VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagsági tarifákat, amelyeknek egyes típusai csak a tagsági időszakban és attól függően, hogy milyen időtartamra különböznek az árban , és napi csomagok, vagy hozzáférés exkluzív sportcsomagokhoz; e szolgáltatások nyújtása a VIP tagság időtartamától függ. Ugyanakkor az Ügyfél megrendelhet konzultációt csapatunk tagjával vagy az Ügyfél igényeihez igazított ajánlott stratégiát.

A bronz (hét napos) VIP PREMIUM vagy VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagság részeként az OKFOGADAS garantálja, hogy az Ügyfél a tagság ideje alatt legalább 1 (egy) PREMIUM vagy 1 (egy) PREMIUM EXCLUSIVE tippet kap.

Az ezüst (14 napos) VIP PREMIUM vagy a VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagság részeként az OKFOGADAS garantálja, hogy az Ügyfél a tagság ideje alatt legalább 2 (két) PREMIUM vagy 2 (két) PREMIUM EXCLUSIVE tippet kap.

Az arany (30 napos) VIP PREMIUM vagy VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagság részeként az OKFOGADAS garantálja, hogy az Ügyfél a tagság ideje alatt legalább 4 (négy) PREMIUM vagy 4 (négy) PREMIUM EXCLUSIVE tippet kap.

A platina (90 napos) VIP PREMIUM vagy VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagság részeként az OKFOGADAS garantálja, hogy az Ügyfél legalább 12 (tizenkét) PREMIUM vagy 12 (tizenkét) PREMIUM EXCLUSIVE tippet kap a tagság ideje alatt.

A prémium szolgáltatások leírása (a továbbiakban: „prémium szolgáltatások”):

 Exkluzív sportcsomagok. Az Exkluzív Sportcsomagok szolgáltatás mindig egy adott sporteseményre (például versenyre vagy bajnokságra) vonatkozik, és e szolgáltatás részeként az Ügyfél hozzáférést kap az adott sporteseményhez kapcsolódó előre meghatározott szolgáltatásokhoz. Az Exkluzív Sportcsomagok szolgáltatásának speciális feltételeit (tartalom, ár, időszak, fizetési feltételek stb.) A weboldalon és a jelen Általános Szerződési Feltételekben kell meghatározni.

 Hosszú távú VIP PREMIUM tagság. A hosszú távú VIP PREMIUM tagsági szolgáltatás részeként az Ügyfél hozzáférést kap minden VIP PREMIUM TIPPhez, minden alkalommal a megvásárolt tagsági díj típusának megfelelő időszakra. Az oldalon az OKFOGADAS ismerteti a jelenleg kínált VIP PREMIUM tagság típusait. A VIP PREMIUM TIPPEK az OKFOGADAS által nyújtott tippeket alkotják, és általában az OKFOGADAS által deklarált bizalom szintjén különböznek a VIP INGYENES TIPPEKTŐL.

 Hosszú távú VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagság. A hosszú távú VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagsági szolgáltatás részeként az Ügyfél hozzáférést kap minden VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPPhez, minden alkalommal a megvásárolt tagsági díj típusának megfelelő időszakra. Az oldalon az OKFOGADAS ismerteti a jelenleg kínált VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagság típusait. A VIP PREMIUM KOCKÁZATI TIPPEK az OKFOGADAS által nyújtott tippeket alkotják, és általában különböznek az VIP INGYENES Tipp és a VIP PREMIUM tippektől az OKFOGADAS által bejelentett áron és a bizalom szintjén.

 Napi VIP PREMIUM csomag. A Napi VIP PREMIUM Csomag szolgáltatás részeként az Ügyfél hozzáférést kap az összes VIP PREMIUM TIPP-hez abban a naptári napon, amelyre a Csomagot kiadták.

 Napi VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE csomag. A Napi VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE csomag részeként az Ügyfél hozzáférést kap az összes VIP PREMIUM TIPP és VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPP-hez abban a naptári napon, amelyre a Csomagot kiadták.

 Egyéni VIP PREMIUM vagy VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPPEK. Az Ügyfél külön megvásárolhatja a VIP PREMIUM TIPPEKET vagy a VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPPEKAT.

 Konzultációk és testreszabott stratégiák. Az Ügyfél konzultációt is megvásárolhat csapatunk tagjával. Ugyanakkor az Ügyfél személyre szabott fogadási stratégiát rendelhet tőlünk.

A prémium szolgáltatások nyújtása mindig az alapvető VIP tagság időtartamától függ, vagyis ha az Ügyfél VIP tagsága megszűnik, vagy pontosabban, ha az Ügyfél nem újítja meg VIP tagságát, akkor a VIP PREMIUM-hoz való hozzáférése szakasz, a VIP PREMIUM EXCLUSIVE szakasz vagy az Exkluzív Sportcsomagok szintén megszűnnek.

Az OKFOGADAS ügyfeleknek hitelvásárlást is kínál, amelyet később felhasználhat a weboldalon kínált szolgáltatásokért. Az Ügyfél hitelképességeket is kaphat az OKFOGADAS-tól, ajándékként, díjként a versenyeken nyertes események során vagy kompenzációként meghatározott esetekben (lásd alább). Az OKFOGADAS webhelyen egy hitel értéke 1 forint.

Az oldalon az OKFOGADAS ismerteti a VIP tagság egyes típusait és a VIP PREMIUM tippek, VIP PREMIUM EXCLUSIVE tippek, csomagok és tarifák, valamint adott esetben egyéb szolgáltatások megvásárlásához kapcsolódó lehetőségeket, ideértve az áraikat. A szolgáltatások árai az összes adót és díjat tartalmazzák.

A szolgáltatások bemutatása a Polgári Törvénykönyv 1732. §-ának (2) bekezdésével összhangban a szerződés teljesítésére irányuló javaslatnak minősül.

 

2. SZOLGÁLTATÁSOK MEGÁLLAPÍTÁSA ÉS A SZERZŐDÉS VÉGREHAJTÁSA

Az Ügyfél a szolgáltatások megrendelését a www.okfogadas.hu weboldalon teszi meg.

A szolgáltatások megrendelését a következőképpen kell elhelyezni:

Új Ügyfelek esetében, akik még nem hoztak létre felhasználói fiókot a VIP szekcióhoz (a továbbiakban: „Ügyfélszámla”), az Ügyfél kiválasztja a kért VIP tagság típusát a weboldalon (a „Start” szöveges gomb megnyomásával) nyerés ”, amely a szolgáltatás weboldalon történő bemutatásának része); ezt követően megnyílik egy regisztrációs űrlap, amelyet az Ügyfélnek ki kell töltenie, majd az Ügyfélnek meg kell nyomnia a gombot a „Fizetés folytatása” feliratú szöveggel, majd az Ügyfelet átirányítja a második lépésre, ahol az Ügyfél megerősíti a tagság kiválasztását, és az Ügyfél adott esetben kedvezménykódot is használhat. Ezt követően az Ügyfelet átirányítják a fizetési kapuhoz, ahol fizetni fogják a szolgáltatás árát. A megrendelés teljesült, és a regisztrációs űrlap benyújtásakor kötelezővé válik, azaz miután az Ügyfél megnyomta a „folytatás a fizetéshez” szöveget tartalmazó gombot, amellyel az Ügyfélszámla egyidejűleg létrejön.

Ha az Ügyfélnek már van meglévő Ügyfélszámlája, akkor az Ügyfél megrendelést fog benyújtani, miután bejelentkezett ügyfélszámlájába, a kiválasztott VIP tagság típusának vagy bármely más, a webhely VIP részében kínált szolgáltatásnak (prémium szolgáltatások, hitelek, Konzultációs szolgáltatások), és miután megerősítette választását egy felbukkanó ablakban, ahol felhasználhatja a kedvezménykódját, ha alkalmazható, vagy a Kredit segítségével fizethet, az Ügyfelet egyenesen a fizetési kapuhoz irányítja át. hol fogja fizetni a szolgáltatás árát. A megrendelés befejeződött, és kötelezővé válik, miután az Ügyfél megnyomta a „fizetés” szöveget tartalmazó gombot, amely a szolgáltatás weboldalon történő bemutatásának része.

Miután átirányították a fizetési kapura, az Ügyfél az ott kínált lehetőségek bármelyikével fizeti a szolgáltatás árát. A szolgáltatásokért a fizetési kapun keresztül történő fizetésről az általános ÁSZ 14. cikkében olvashat bővebben. Ha az Ügyfél az ott felkínált lehetőségek valamelyikével nem tudja megfizetni a szolgáltatások árát, akkor az Ügyfél e-mailt küld e-mailben: info@okfogadas.hu; erre az e-mailre válaszul az OKFOGADAS banki átutalás útján értesíti az Ügyfelet a szolgáltatások árának megfizetésére vonatkozó banki adatokról.

Kötelező szolgáltatási megrendelés benyújtásával az Ügyfél igazolja, hogy megismertette és egyetért azzal

Általános Szerződési Feltételek a megrendelés meghozatalakor érvényes és hatályos megfogalmazásban. A kötelező megrendelés benyújtása előtt az Ügyfélnek ellenőriznie kell az általa megadott összes információ helyességét. Az OKFOGADAS a kötelező érvényű utasításban megadott információkat helyesnek tekinti.
A szolgáltatási szerződést abban az esetben kell teljesíteni, amikor az Ügyfél megfizette a megrendelt szolgáltatás árát. A megrendelést, beleértve az adó-átvételt, az érvényes Általános Szerződési Feltételekkel együtt, az Ügyfél által a regisztráció során megadott e-mail címre kell megküldeni. Az OKFOGADAS nem vállal felelősséget a harmadik fél általi késedelemért, kifejezetten ideértve az interneten keresztül végrehajtott fizetési műveletek bármely késését. Ez kifejezetten magában foglalja azokat az eseteket is, amikor az Ügyfél késedelem miatt nem kapja meg a megrendelt szolgáltatást kellő időben (például a vásárolt csúcsot nem kellő időben jelenítik meg).

Ha a szolgáltatás teljesítése nem függ a szolgáltatás árának megfizetésétől (néhány speciális akció, lásd alább), akkor a szerződést abban az időpontban kell teljesíteni, amikor az Ügyfél megköveteli a fizetési információkat, és a fizetési kapun keresztül továbbítja.

Az Ügyfél megrendelése, amely bármilyen, akár lényegtelen módosítást, a javaslat feltételeitől való eltérést, fenntartásokat, korlátozásokat vagy egyéb változtatásokat tartalmaz, a szerződés végrehajtására vonatkozó új javaslatot képez. Ha a megrendelés egy új szerződés-végrehajtási javaslatot jelent, akkor a szerződést abban az esetben kell teljesíteni, amikor az Ügyfél új javaslatát az OKFOGADAS elfogadja.

A jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával az Ügyfél kijelenti, hogy tisztában van pénzügyi helyzetével, és ennek tudatában az OKFOGADAS VIP tagjává válik, és csatlakozik a kínált szolgáltatásokhoz.

Az OKFOGADAS fenntartja a jogot, hogy megtagadja az Ügyfél regisztrációját, vagy pontosabban, megtagadja a megrendelést, és ne teljesítse az Ügyféllel kötött szerződést.

 

3. A SZERZŐDÉS FELTÉTELE

A szolgáltatási szerződés időtartama az ügyfél által megvásárolt szolgáltatás típusától függ, például tagság esetén a tagsági időtartamnak felel meg. A szerződés futamideje automatikusan megújítható a Gtk. 4. cikkében meghatározott esetekben és eljárással összhangban.

A Hitelek érvényessége a vásárlás napjától számított 24 hónapra korlátozódik, amelynek lejárta után az Ügyfél már nem tudja őket felhasználni. Az Ügyfélnek nincs joga semmiféle kártérítésre olyan hitelért, amely érvényességi ideje lejárt.

 

4. Automatikus szerződéses megújítás

A VIP tagság, a VIP PREMIUM tagság vagy a VIP PREMIUM és a VIP PREMIUM EXCLUSIVE tagság nyújtására vonatkozó szolgáltatási szerződés automatikusan meghosszabbodik, ugyanazon feltételekkel és ugyanabban az időtartamban, mint az eredetileg teljesítették, kivéve, ha valamelyik fél értesíti a a másik fél legkésőbb a szerződés lejárta (tagsági időszak) lejárta előtt 5 nappal írásban arról, hogy nem kívánja megújítani a szerződést, és felszólítja annak megszüntetését.

Ugyanez vonatkozik a kiválasztott exkluzív sportcsomagok szolgáltatási szerződéseire, ahol az Ügyfél hozzájárult a szerződés automatikus megújításához a szolgáltatás megrendelésekor.

Az Ügyfél a szerződés automatikus megújítását írásbeli értesítéssel e-mailben, a kifejezetten egyértelmûen és egyértelmûen kijelentve, hogy az Ügyfél nem kívánja megújítani a Szerzõdést, felmondhatja e-mailben a okfogadas@gmail.com címre. Az OKFOGADAS visszavonhatja a szerződés automatikus megújítását azáltal, hogy írásbeli értesítést küld e-mailben az Ügyfél e-mail címére, amelyet az Ügyfél Ügyfélszámlájára regisztrált.

A szerződés meghosszabbítása esetén az ismételt befizetéseket automatikusan teljesítik a szerződés szerinti szolgáltatások árának kifizetésekor a fizetési kapun keresztül (lásd az ÁSZ 14. cikkét). A szolgáltatás ára abban az időszakban, amelyre a Szerződés automatikusan megújult, azon a napon fizetendő, amikor a szerződés automatikus megújítása megtörtént.

Az Ügyfél tudomásul veszi és kifejezetten egyetért a teljesített szolgáltatási szerződés automatikus megújításával, valamint azzal, hogy az ismételt fizetéseket automatikusan teljesítik a szolgáltatásokért a fizetési kapun keresztül.

A GT & C ebben a cikkben leírt eljárás alkalmazandó azokra az esetekre is, amikor az Automatikus Szerződés-megújításról és az automatikus ismételt fizetésekről az Ügyféllel megállapodnak az OKFOGADAS által kínált egyéb szolgáltatások esetében.

5. A SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSA

z Ügyfélnek jogában áll meglévő tagsági típusát megváltoztatni e-mailben a következő címre történő e-mailen keresztül: hosekservices@gmail.com, a meglévő tagságának tervezett automatikus megújításának napja előtt. A tagság típusa megváltozik az új tagság típusának megfizetésekor.

 

6. ÜGYFÉLSZÁMOLÓ

A VIP részben lévő Ügyfélszámláján („Saját számlám”) az Ügyfél hozzáféréssel rendelkezik az összes megtett megrendeléshez, valamint a VIP tagságával vagy egyéb vásárolt szolgáltatásaival, valamint a befizetett összegekkel kapcsolatos információkhoz.

Az Ügyfél a regisztráció során kiválasztott felhasználónévvel és jelszóval jelentkezik be Ügyfélszámlájára. Az Ügyfélnek meg kell védenie bejelentkezési adatait a harmadik feleknek való közzététel ellen. Ha az Ügyfél elfelejti a jelszavát, elfelejti a jelszavát a Weboldalon, az Ügyfélszámlára regisztrált e-mail cím segítségével megújíthatja.

Az Ügyfél fiókja törlésére vonatkozó igénylés e-mailben, a okfogadas@gmail.com címre történő visszavonásával törölheti Ügyfélszámláját. Az Ügyfél kifejezetten elismeri, hogy elveszíti az összes vásárolt szolgáltatáshoz való hozzáférését, ha az ügyfélszámláját lemondja.

 

7. ELFOGADÁS-GARANCIA

Az OKFOGADAS egyszeri 30 napos elégedettségi garanciát nyújt új ügyfeleinek („elégedettségi garancia”), amely révén az OKFOGADAS garantálja az új ügyfelek számára, akik nem elégedettek a nyújtott szolgáltatásokkal nyújtott kompenzációval, hitelnyújtás formájában nyújtott szolgáltatásokkal. .

 

Az elégedettségi garancia nyújtásának feltétele az OKFOGADAS által nyújtott szolgáltatások legalább 30 napig tartó aktív használata. Ez azt jelenti, hogy az elégedettségi garanciát csak azoknak az ügyfeleknek kapják, akik minimum 30 napos időszakra vásároltak tagsági díjat. Azok az ügyfelek, akik 30 naptól rövidebb időtartamra vásároltak tagsági díjat, nem használhatják az elégedettségi garanciát.

Új ügyfél: olyan ügyfél, aki első ízben hajtja végre az OKFOGADAS-val kötött szerződést.

Ha egy új Ügyfél írásbeli értesítést küld e-mailben az okfogadas@gmail.com címre, legkésőbb a 30 napos elégedettségi garancia lejáratát követő 7. napon (azaz a szolgáltatási szerződés teljesítését követő 37. napon), hogy nem volt elégedett a nyújtott szolgáltatásokkal, 12.990 kreditet kap az ügyfélszámláján az OKFOGADAS-tól kompenzációként.

Az Elégedettséggarancia részeként az Ügyfélnek nincs joga a tagság árának vagy bármely más fizetett szolgáltatásnak a visszatérítésére, vagy a kompenzációként megszerzett Hitelek bármilyen visszatérítésére.

9. FONTOS INFORMÁCIÓK A SZERZŐDÉSRE ÉS A FELTÉTELEKRE

 

Az Ügyfelet a Szerződés teljesítésének pillanatától a Szerződési Feltételek kötelezik. Az Ügyfél a kötelező megrendelés elküldése előtt megismerkedhet ezekkel a feltételekkel. Az Ügyfelet a megrendelés tényleges elküldése előtt megfelelő módon és kellően tájékoztatni kell a fentiekről. Ezek az általános szerződési feltételek a weboldalon keresztül végrehajtott szerződés szerves részét képezik.

Mind a GT&C, mind a szerződést angol nyelven hajtják végre. A szerződést, beleértve a jelen Általános Szerződési Feltételeket, elektronikus formában archiválják, és nem is nyilvánosan hozzáférhetők, még az Ügyfél sem.

A szerződés teljesítéséhez vezető egyes műszaki lépésekre vonatkozó információk nyilvánvalóak a weboldalon történő megrendelési folyamat során, így az Ügyfél lehetőséget kap arra, hogy ellenőrizze az információkat és szükség esetén kijavítsa azokat, mielőtt ténylegesen elrendelné a kötelező érvényű megbízást.

Az Ügyfél egyetért a távközlés eszközeinek használatával a szerződés teljesítése során. Az ügyféllel a szerződés teljesítésével kapcsolatban a távközlési eszközök használatával kapcsolatban felmerült költségeket maguk az ügyfelek viselik. A távközlés eszközeinek a weboldalon történő szolgáltatások megrendelésére történő felhasználása nem számíthat fel külön díjat.

10. Az OKFOGADAS JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

 Az OKFOGADAS kötelezettségei az általánosan kötelező érvényű jogszabályokból származnak, különösképp a Fogyasztóvédelmi törvényből és a Polgári Törvénykönyvből a fogyasztókkal szemben, valamint a Polgári Törvénykönyvből más jogalanyokkal szemben.

 A weboldal az Ügyfélnek kínált szolgáltatások teljes listáját tartalmazza, beleértve azok alapvető leírását és árát.

 A weboldalon bemutatott szolgáltatások összes ára magyar forintban van, a törvényben előírt HÉA-val együtt. Az engedményeket és a promóciókat adott esetben nem szabad kombinálni, kivéve, ha a weboldal kifejezetten másként rendelkezik. A fizetési feltételeket a jelen ÁSZF határozza meg.

 A bemutatott szolgáltatások árai abban az időszakban érvényesek, amíg a weboldalon megjelennek. Az OKFOGADAS fenntartja a jogot a szolgáltatások árának megváltoztatására, ha az árat helytelenül adják meg, és műszaki hiba vagy a tévesen megadott ár egyéb objektív oka esetén. Ha az OKFOGADAS nyilvánvaló hibát követ el a szolgáltatások árának a weboldalon történő meghatározásakor vagy a megrendelés során, akkor az OKFOGADAS nem köteles a szolgáltatást az Ügyfél számára ilyen nyilvánvalóan hibás árért nyújtani, még akkor is, ha az Ügyfél már megfizette az árat ( és a szerződést így teljesítették). Ebben az esetben az OKFOGADAS-nak joga van visszavonni a szerződést.

 Ha a weboldalon vagy a megrendelés során megadott szolgáltatások ára már nem naprakész, erről a Vevőt haladéktalanul értesíteni kell. Ha az Ügyfél még nem fizette meg az árat, akkor az OKFOGADAS nem köteles a szerződést teljesíteni.

 Ha az OKFOGADAS bármilyen gyanús fizetési tranzakciót észlel fizetéskártyával vagy más fizetési eszközzel, az OKFOGADAS jelentést tesz erről az illetékes intézményeknek és kormányzati hatóságoknak. Ugyanakkor az OKFOGADAS fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás teljesítését vagy a szolgáltatás teljesítésének felfüggesztését legalább az ügy rendezéséig és a fizetési művelet jóváhagyásának megerősítéséig tartsa fenn.

 Az Ügyfél által szolgáltatott információkat az OKFOGADAS valóságnak tekinti, az OKFOGADAS pedig az alapján megrendelt szolgáltatást nyújtja.

 Az OKFOGADAS nem vállal felelősséget az Ügyfél vagy harmadik fél által az Ügyfél által szolgáltatott téves vagy torzított információk és adatok miatt elszenvedett károkért.

 Az OKFOGADAS nem vállal felelősséget az Ügyféllel közvetlenül vagy közvetett módon a károk vagy egyéb információk (például elemzések) felhasználása által okozott károkért.

 Az OKFOGADAS nem vállal felelősséget az Ügyféllel vagy harmadik féllel okozott károkért, beleértve az immateriális károkat is, az Ügyfél ezen ÁSZF be nem tartása miatt.

 Ha az Ügyfél eláll a Szerződéstől, az OKFOGADAS indokolatlan késedelem nélkül elektronikus úton vagy írásban megerősíti az elállást az Ügyféllel, és indokolatlan késedelem nélkül megvizsgálja a Szerződésből történő elállást. Ha a szerződéstől való elállást indokoltnak ítélik meg, a pénzeszközöket vagy adott esetben annak alikvot részét visszafizetik az Ügyfélnek a szerződésből történő elállástól számított 14 napon belül. Ha az Ügyfél már igénybe vette a szolgáltatást, akkor az Ügyfélnek nincs joga a pénzeszközök visszatérítésére. Kifejezetten egyetértett azzal, hogy az a tény, hogy az OKFOGADAS által közvetített tippek sikerességi aránya alacsonyabb, mint az Ügyfél elvárja, vagy hogy a benyújtott elemzések nem olyan részletesek, mint amit az Ügyfél várt, nem lehet oka a Szerződésből való elállásnak. Az Ügyfél elismeri ezt a tényt.

 Az OKFOGADASnak jogában áll felmondani a szerződést (a) ha az Ügyfél pénzügyi szempontból nem képes eleget tenni a szerződés feltételeinek, vagy ha az Ügyfél a szerződésben vagy a jelen ÁSZFben meghatározott határidőn belül nem tartja be azokat (b) ), ha a szerződés teljesítése lehetetlenné válik, (c) ha az OKFOGADAS alkalmatlanná válik a szolgáltatások üzemeltetésére, vagy úgy dönt, hogy megszünteti tevékenységeinek működését, (d) ha az ügyfél hamis vagy erősen torz információkat szolgáltat az OKFOGADAS számára, vagy (e) a jelen ÁSZF-ben meghatározott egyéb esetekben. A felmondási értesítést írásban kell megküldeni az Ügyfél címére vagy e-mailben az Ügyfél e-mail címére. A felmondási idő 7 nap, és a felmondási értesítésnek az Ügyfél részére történő kézbesítésének napján kezdődik.

11. A ÜGYFÉL JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

 Csak a 18 éves koráig teljes jogképességgel rendelkező és a jelen ÁSZF-kel egyetértő személyek tekinthetik meg a Weboldalt, megrendelhetnek és használhatják a Weboldalon kínált szolgáltatásokat.

 Az Ügyfél kijelenti, hogy a weboldalon a szolgáltatás megrendelését nem a Polgári Törvénykönyv 587. §-a értelmében kényszerítették meg.

 Kötelező megrendelés elküldésével az Ügyfél automatikusan beleegyezik a távközlés eszközeinek használatába a szerződés teljesítése során. Az Ügyféllel ezzel kapcsolatban felmerült költségeket az Ügyfél fizeti.

 A szolgáltatás kiválasztásakor az Ügyfél figyelembe veszi annak típusát és célját.

 Az Ügyfélnek joga van minden információt az OKFOGADAS segítségével ellenőrizni telefonon vagy e-mailben lekérdezés útján.

 Az Ügyfél az OKFOGADAS-nak fizeti a szerződés teljesítése során megállapodott szolgáltatások árát.

 A fizetési feltételek, azaz a fizetési módok képezik az OKFOGADAS és az Ügyfél közötti kommunikáció tartalmát a szolgáltatás megrendelése során, és az Ügyfélnek elegendő lehetősége van a fizetési eszköz kiválasztására. A fizetési feltételeket a jelen ÁSZF határozza meg.

 Az Ügyfél képviseli és beleegyezik abba, hogy az OKFOGADAS által nyújtott szolgáltatásokat az Ügyfél a saját felelősségére és kizárólag saját szükségleteire rendelje meg.

 Az Ügyfél kijelenti, hogy a szerződés teljesítése előtt megvizsgálta pénzügyi helyzetét és pénzügyi képességét, és a fentiek ismeretében szándékozik használni a kínált szolgáltatásokat.

 Az Ügyfél kijelenti és elfogadja, hogy a szolgáltatások és az azokkal kapcsolatban nyújtott termékek (például elemzések stb.) Kizárólag magáncélú célokra használhatók fel, és hogy az Ügyfél az ilyen szolgáltatásokat és termékeket nyilvános módon nem kezelheti, bemutathatja és nem használhatja sehol. ; egyébként az Ügyfél felel az okból az OKFOGADAS által elszenvedett károkért, beleértve az immateriális károkat is.

 Az Ügyfél kijelenti és beleegyezik abba, hogy a kapcsolódó szolgáltatásokat és termékeket (például elemzéseket stb.) Nem szabad olyan módon használni, amely bármely más személy számára kárt okozzon, beleértve az immateriális károkat is. az OKFOGADAS által nyújtott szolgáltatás.

 Ha az Ügyfél a nyújtott szolgáltatás eredményeként bármely más személynek károkat vagy károkat okoz, ideértve az immateriális károkat is, akkor az Ügyfél a kártérítést közvetlenül annak a személynek köteles megtéríteni, akinek a kárt okozta. Ebben az esetben az OKFOGADAS nem vállal semmilyen felelősséget, és semmilyen módon sem köteles részt venni a kár rendezésében.

 Az Ügyfél a Polgári Törvénykönyvben meghatározott okok miatt felmondhatja a szerződést. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy kifejezetten egyetértett azzal, hogy az a tény, hogy az OKFOGADAS által közvetített tippek sikerességi aránya alacsonyabb, mint az Ügyfél várt, vagy hogy a benyújtott elemzések nem olyan részletesek, mint amit az Ügyfél várt, nem jelent indokot a kilépésről. a szerződés.

 Ha a Szerződés valamilyen okból megszűnik (azaz a tagsági időszak lejártával, a Szerződésből való kilépéssel vagy más módon), az olyan hitelek, amelyeket az Ügyfél nem használt fel, lejárnak, azokat nem lehet pénzre cserélni, és az OKFOGADAS nem köteles visszafizetni az Ügyfélnek a megvásárolt és az Ügyfél által nem használt Hitelek értékének megfelelő pénzügyi összeget. A fel nem használt Hitelek továbbra is az Ügyfélszámlán maradnak, és ha az Ügyfél további tagságot vagy szolgáltatást vásárol, ezek a Hitelek újra aktívvá válnak, és az Ügyfél szabadon felhasználhatja azokat.

12. A FOGYASZTÓ MÓDOSÍTÁSA A TÁVOLSÁGI KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZÖK HASZNÁLATÁVAL VONATKOZÓ SZERZŐDÉSBŐL

A megrendelésben szereplő Általános Szerződési Feltételek elfogadásával az Ügyfél kifejezi beleegyezését, és kifejezetten kéri, hogy az OKFOGADAS azonnal indítsa el a szolgáltatásnyújtást a szolgáltatási szerződés teljesítése után, azaz a fogyasztó elállására vonatkozó törvényes határidő lejárta előtt. a szerződés teljesítésétől számított 14 napos szerződéstől.

 

Az Ügyfél a szerződés teljesítésének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül, az ok megjelölése nélkül elállhat, azonban csak akkor, ha a nyújtott szolgáltatásokat még nem teljesítették. A szolgáltatásokat abban a pillanatban kell teljesíteni, amikor az Ügyfél hozzáférést kapott a VIP részlegén vásárlói számláján keresztül vásárolt szolgáltatásokhoz, függetlenül attól, hogy igénybe vette-e a nyújtott szolgáltatásokat, azaz hogy van-e bejelentkezett ügyfélszámlájára, megjeleníti a vásárolt tippeket stb. A Hitelek vásárlásával kapcsolatban a szolgáltatást abban az esetben kell nyújtani és teljesíteni, amikor az Ügyfél megvásárolta a Hiteleket.

 

Ha az Ügyfél eláll a szolgáltatási szerződéstől, és az OKFOGADAS az Általános Szerződési Feltételek e cikk (1) bekezdése szerinti kifejezett kérése alapján a Szerződésből való elállási határidő lejárta előtt megkezdi a szolgáltatások nyújtását, a szolgáltatások teljesítésének arányos részét az OKFOGADAS-nak fizeti az OKFOGADAS részére a szerződésből való kilépés pillanatáig.

 

Ugyanakkor az Ügyfél kifejezetten egyetért azzal, hogy a jelen ÁSZF szerinti szolgáltatások a szerződés teljesítésétől számított 14 napos törvényes határidő lejárta előtt teljesíthetők (teljesíthetők), és így az Ügyfél elismeri, hogy ebben az esetben Ebben az esetben az Ügyfélnek a Polgári Törvénykönyv 1837. §-a szerint nincs joga a szerződéstől elállni.

 

A Szolgáltatási Szerződésből való elállási jog gyakorlása érdekében az Ügyfélnek egyoldalú jogi aktus útján, azaz levél-engedélyes vagy e-mail útján kell értesítenie az OKFOGADAS-t a jelen Szerződésről való elállásáról. Cím: TRADE STATISTICS sro, Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Prága 1, okfogadas@gmail.com. Az Ügyfél az itt elérhető Szerződés-elállási űrlapot használhatja a Szerződésből való elállásra.

 

A Szerződéstől való elállási határidő akkor tekinthető teljesítettnek, ha az Ügyfél a lejárat előtt értesítést küld az OKFOGADAS-nak a Szerződésről való elállásáról.

 

Ha az Ügyfél eláll a Szolgáltatási Szerződéstől, az OKFOGADAS indokolatlan késedelem nélkül, de mindenesetre legkésőbb 14 napon belül, a felmondási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az Ügyféllel a kapott pénzeszközöket, vagy adott esetben azok arányos részét. Szerződés az OKFOGADAS-szal. A pénzeszközök visszatérítésére az OKFOGADAS ugyanazokat a fizetési eszközöket használja, mint amelyeket az Ügyfél választott az eredeti tranzakció végrehajtásához, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten másként rendelkezik.

 

 

13. Fizetési feltételek

Az Ügyfél fizeti az OKFOGADAS részére a megrendelt szolgáltatások árát.

A szolgáltatások forintban kifejezett ára, azaz magyar forintban, a megrendelés benyújtásával egyidejűleg fizetendő, kivéve, ha kifejezetten másként rendelkezik. Banki átutalással történő fizetés esetén az Ügyfélnek a szolgáltatás árának megfizetésére vonatkozó kötelezettségét abban az esetben kell teljesítettnek tekinteni, amikor az OKFOGADAS számlájára jóváírják a vonatkozó összeget.

 

Az Ügyfél a szolgáltatások árát fizetheti a fizetési kapun keresztül (amelyre automatikusan átirányítja a megrendelés létrehozása után), vagy elektronikus átutalással az OKFOGADAS által neki nyújtott utasítások alapján. és ezt kérés e-mailben is megszerezhető: info@okfogadas.hu.

Ha azon szolgáltatások árát fizeti, amelyek esetében a Szerződés automatikusan megújul a Gtk. 4. cikke alapján, a fizetési kapun keresztül, az Ügyfél kifejezetten egyetért azzal, hogy a szolgáltatásért az ismételt fizetést az OKFOGADAS javára a szerződés időtartamára megállapítják.

Az ismételt fizetés azt jelenti, hogy a fizetés automatikusan megterhelésre kerül az Ügyfél fizetési kártyájáról a fizetési kapun. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az ismételt fizetések céljából fizetési adatait a fizetési kapu menti el. az Ügyfél fizetési adatait a PCI-DSS 1. szintű nemzetközi biztonsági szabványnak megfelelően kezeli (amely a pénzügyi szektor legfelső szintű adatbiztonsága).

Az ismételt fizetéseket a teljesített szolgáltatási szerződésben meghatározott összegekben és gyakorisággal kell teljesíteni.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy egyes fizetési módok további díjakat vethetnek fel. A fizetés elküldése előtt mindig meg kell adni a végső árat, amely magában foglalja a kiválasztott fizetési módhoz kapcsolódó díjakat is.

14. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

Az Ügyféllel kötött szerződés végrehajtásával és teljesítésével összefüggésben az OKFOGADAS az itt elérhető adatvédelmi irányelvekben leírt célokra, azok hatálya alatt és módon kezeli az Ügyfél személyes adatait.

 

15. ÜGYFÉL / FOGYASZTÓ JOGAI, KIVÉTELEK A hibás teljesítésből származnak

Az Ügyfél hibás teljesítésből eredő jogait az alkalmazandó általánosan kötelező erejű jogszabályok szabályozzák (különösen a Ptk. 1914–1925., 2099–2177. És 2158–2194. Szakaszai).

Az Ügyfél bármilyen igényt felvehet e-mailben a premium@okfogadas.hu címre. Az OKFOGADAS minden igényt haladéktalanul, legkésőbb a kézhezvételétől számított 30 napon belül oldja meg. Az OKFOGADAS ezt követően értesíti az Ügyfelet a követelés rendezésének módjáról.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a nyújtott tippek helytelenségére vagy az Ügyfél által vártnál alacsonyabb eredményességi szintre alapított követelések nem fogadhatók el, figyelembe véve az OKFOGADAS tevékenységeinek jellegét, amelyeknek csak ajánlásai / konzultációi vannak, és az igényeket nem veszik figyelembe. Az elküldött tippeknek csak az ajánlás jellege van, és az OKFOGADAS nem garantálja a megadott tippek helyességét vagy azok teljesítését egy adott sportesemény esetén.

 

 

 

 

 

16. A BÍRÓSÁGOK SZÉKEN kívüli állásfoglalása

Az OKFOGADAS a polgári törvénykönyv 1820. cikke (1) bekezdésének j) pontja értelmében tájékoztatja, hogy a panaszok peren kívüli rendezésére az OKFOGADAS elérhetőségein keresztül kerül sor, különösen az e-mail címen: premium @ okfogadas .HU. Az OKFOGADAS az Ügyfél panaszának megoldásával kapcsolatos információkat megküldi az Ügyfél e-mail címére. A felügyeleti hatóságokkal való kapcsolatfelvétel lehetőségeit a vonatkozó jogszabályok szabályozzák.

Az OKFOGADAS és az Ügyfél (fogyasztó) között a Szolgáltatási Szerződésből fakadó fogyasztói jogviták esetén, amelyekben a vitát nem lehet kölcsönös megállapodással rendezni, az Ügyfél a jogvita bíróságon kívüli rendezésére irányuló kérelmet nyújthat be egy felhatalmazott szervezetnél. a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése, különös tekintettel:

Cseh Kereskedelmi Felügyelőség

Központi Felügyelőség - ADR osztály

Štěpánská 15

120 00 Prága 2

E-mail: adr@coi.cz

Internet: adr.coi.cz

Az Ügyfél az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformot is felhasználhatja a következő címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

17. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Ezek az általános szerződési feltételek a Szerződés szerves részét képezik, amelyet a Weboldalon keresztül hajtanak végre.

A jelen Általános Szerződési Feltételek minden módosítását az OKFOGADAS elektronikus úton rögzíti, az OKFOGADAS pedig az Ügyfél kérésére az Ügyfél számára elérhetővé teszi.

A GT&C megfogalmazását az OKFOGADAS módosíthatja vagy kiegészítheti. A Szerződő Felek jogait és kötelezettségeit mindig az ÁSZF szövege szabályozza, amelynek érvényességi ideje alatt azok merültek fel, azaz a Szerződés végrehajtásának pillanatában hatályos szöveg. A Szerződési Feltételek bármilyen módosítása esetén az OKFOGADAS meghatározza a módosítás dátumát, és linket készít az Ügyfél számára elérhető, korábbi érvényes Szerződési Feltételekhez annak fedezésére, hogy az Ügyfél megrendelést ad egy áttérés a régi feltételekről az újokra.

Az Ügyfelet a Szerződés teljesítésének idején érvényes és hatályos Feltételek megfogalmazása kötlezi.

Ha a szolgáltatási szerződés által létrehozott kapcsolat nemzetközi elemet is magában foglal, akkor a Felek megállapodnak abban, hogy ezt a jogviszonyot mindig a Cseh Köztársaság jogszabályai és az Európai Unió közvetlenül kötelező erejű rendeletei szabályozzák.

 

 

Ezeket a GT&C-ket 2019. január 31-én állították elő, és 2019. február 1-jétől hatályosak, az OKFOGADAS általi esetleges módosításukig.

 

ENGLISH:

MEDIA BOOSTER

Id. No.: 06409709

with its registered office at Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Prague 1

registered in the Commercial Register kept by the Municipal Court in Prague, Section C, File 281583

Contact person: jAKUB hOŠEK

Email: hosekservices@gmail.com

 

issues the following

 

GENERAL TERMS AND CONDITIONS

 

RECITALS

 

MEDIA BOOSTER s.r.o. (hereinafter “OKFOGADAS”) is the operator of the website at www.okfogadas.hu (hereinafter the “Website”).

 

OKFOGADAS provides consultancy in the area of fixed-odds betting on sports matches and other sports events held around the world.

 

By virtue of a Service Contract, OKFOGADAS agrees to provide the Customer with a service consisting in providing tips for the results of particular sports matches or other sports events, or any specific parts thereof, for consideration and depending on the type of membership or any other service selected by the Customer.

 

The tips sent have the nature of mere recommendations and OKFOGADAS shall not be liable for any damage incurred by the Customer, whether directly or indirectly, as a result of using a tip or any other information (such as a strategy or analysis).

 

The services provided by OKFOGADAS (betting advice) shall be for information only. It is up to every Customer to decide whether or not to use the tips provided and whether, and in what amount, to bet or not to bet on a particular sports event. OKFOGADAS explicitly declares that it does not accept money as bets from Customers and that it does not bet on behalf of Customers or make any other steps aimed at placing bets.

 

The price of the service also includes the costs connected with its delivery and any charges connected with the selected payment method. The prices of the services are final, including all taxes and charges.

 

All contractual relationships arising from the use of the services offered on the Website shall be governed by the laws of the Czech Republic.

 

If a consumer is a Party to the contract, any relationships not regulated by these General Terms and Conditions (hereinafter also referred to as the “GT&C”) shall be governed by the provisions of Act No. 89/2012 Coll., the Civil Code, as amended (hereinafter the “Civil Code”), and Act No. 634/1992 Coll., on consumer protection, as amended (hereinafter the “Consumer Protection Act”). A contract is a consumer contract if its Party is an individual who orders the services outside the scope of his/her business activities or outside the scope of independent performance of his/her occupation. If this is not the case, the contract is not a consumer contract and the relevant Party is not protected as a consumer pursuant to the legal regulations quoted above and these GT&C; especially, such a Party, as a non-consumer, does not have the right to withdraw from the contract without specifying a reason.

 

If the Party is not a consumer, the rights and obligations of the Parties not regulated by these Terms and Conditions shall be governed by the provisions of the Civil Code.

These General Terms and Conditions shall only apply to individuals (people) who execute the contract outside the scope of their business activities or outside the scope of independent performance of their occupation.

These General Terms and Conditions shall form an integral part of each executed Service Contract. In these GT&C, any contract executed pursuant to these GT&C shall be designated as a Service Contract (hereinafter also referred to as the “Contract”); i.e. a Contract shall also mean, for example, a purchase contract for the purchase of Credits or PREMIUM tips, a contract for renewal of the Customer’s existing membership or a contract for a new PREMIUM membership, etc.

Both the General Terms and Conditions and the Contract are executed in the Czech language. The Contract, including these General Terms and Conditions, shall be archived in electronic form by OKFOGADAS and shall not be publicly accessible, not even by the Customer.

Mailing address: MEDIA BOOSTER s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Prague 1. 

1. SERVICES PROVIDED

OKFOGADAS offers its services on the Website.

OKFOGADAS offers a “VIP Membership” to its Customers; the individual types of VIP Membership differ only in the membership period and, depending on that period, in their price. As part of the VIP Membership, regardless of its type, OKFOGADAS guarantees that the Customer will receive at least 4 (four) VIP FREE TIPS throughout the period of the VIP Membership. The VIP FREE TIPS constitute a basic type of the tips provided by OKFOGADAS.

At the same time, the Customer may purchase additional tips, namely VIP PREMIUM and VIP PREMIUM EXCLUSIVE tips, or VIP PREMIUM and VIP PREMIUM EXCLUSIVE membership tariffs, whose individual types differ only in the membership period and, depending on that period, in their price, and daily packages or access to Exclusive Sports Packages; the provision of these services depends on the period of the VIP Membership. At the same time, the Customer may order a Consultation with a member of our team or a recommended Strategy tailored to fit the Customer’s needs.

As part of the Bronze (7-day) VIP PREMIUM or VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership, OKFOGADAS guarantees that the Customer will receive at least 1 (one) PREMIUM or 1 (one) PREMIUM EXCLUSIVE tip throughout the period of that membership.

As part of the Silver (14-day) VIP PREMIUM or VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership, OKFOGADAS guarantees that the Customer will receive at least 2 (two) PREMIUM or 2 (two) PREMIUM EXCLUSIVE tips throughout the period of that membership.

As part of the Gold (30-day) VIP PREMIUM or VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership, OKFOGADAS guarantees that the Customer will receive at least 4 (four) PREMIUM or 4 (four) PREMIUM EXCLUSIVE tips throughout the period of that membership.

As part of the Platinum (90-day) VIP PREMIUM or VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership, OKFOGADAS guarantees that the Customer will receive at least 12 (twelve) PREMIUM or 12 (twelve) PREMIUM EXCLUSIVE tips throughout the period of that membership.

Description of premium services (hereinafter the “Premium Services”):

 

 Exclusive Sports Packages. The Exclusive Sports Packages service always relates to a particular sports event (e.g., a tournament or championship) and, as part of this service, the Customer will obtain access to a predefined set of services related to that sports event. The particular conditions of provision of the Exclusive Sports Packages service (contents, price, period, payment terms, etc.) shall be specified on the Website and in these General Terms and Conditions.

 

 Long-term VIP PREMIUM Membership. As part of the Long-term VIP PREMIUM Membership service, the Customer will obtain access to all VIP PREMIUM TIPS, each time for the period corresponding to the type of the membership tariff purchased. On the Website, OKFOGADAS provides a description of the individual types of VIP PREMIUM Membership currently offered. VIP PREMIUM TIPS constitute a premium type of the tips provided by OKFOGADAS and they usually differ from the VIP FREE TIPS in the level of trust declared by OKFOGADAS.

 

 Long-term VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership. As part of the Long-Term VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership service, the Customer will obtain access to all VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPS, each time for the period corresponding to the type of the membership tariff purchased. On the Website, OKFOGADAS provides a description of the individual types of VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership currently offered. VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPS constitute a premium type of the tips provided by OKFOGADAS and they usually differ from the VIP FREE TIPS and VIP PREMIUM TIPS in the price and level of trust declared by OKFOGADAS.

 

 Daily VIP PREMIUM Package. As part of the Daily VIP PREMIUM Package service, the Customer will obtain access to all VIP PREMIUM TIPS for the particular calendar day for which this Package was issued.

 

 Daily VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE Package.  As part of the Daily VIP PREMIUM + VIP PREMIUM EXCLUSIVE Package, the Customer will obtain access to all VIP PREMIUM TIPS and VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPS for the particular calendar day for which this Package was issued.

 

 Individual VIP PREMIUM or VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPS. The Customer may purchase VIP PREMIUM TIPS or VIP PREMIUM EXCLUSIVE TIPS individually. 

 

 Consultations and Tailor-made Strategies. The Customer may also purchase a Consultation with a member of our team. At the same time, the Customer may order a Tailor-made Betting Strategy from us. 

 

The provision of Premium Services is always conditioned on the duration of the basic VIP Membership, i.e. if the Customer’s VIP Membership terminates, or, more precisely, if the Customer does not renew his/her VIP Membership, his/her access to the VIP PREMIUM section, the VIP PREMIUM EXCLUSIVE section or to the Exclusive Sports Packages shall also terminate.  

OKFOGADAS also offers its Customers the purchase of Credits, which can be subsequently used to pay for some of the services offered on the Website. The Customer may also obtain Credits from OKFOGADAS as a gift, as a prize in winning competition events or as compensation in specified cases (see below). The value of one Credit on the OKFOGADAS Website is HUF 1. 

On the Website, OKFOGADAS provides a description of the individual types of VIP Membership and the related options for the purchase of VIP PREMIUM Tips, VIP PREMIUM EXCLUSIVE tips, packages and tariffs and other services, if applicable, including their prices. The price of the services is specified inclusive of all taxes and charges. 

The presentation of the services constitutes a proposal to execute a contract in accordance with Section 1732 (2) of the Civil Code. 

 

2. ORDER OF SERVICES AND EXECUTION OF A CONTRACT 

 

The Customer shall place the order of services via the Website at www.okfogadas.hu. 

 

The order of services shall be placed as follows:

In the case of new Customers who have not created their customer account for the VIP section yet (hereinafter the “Customer Account”), the Customer shall select the requested type of VIP Membership on the Website (by pressing the button with the text  “start winning”, which is part of the presentation of the service on the Website); after that, a registration form will open up, which must be filled in by the Customer, after which the Customer must press the button with the text “continue to payment”, after which the Customer will be redirected to the second step where the Customer will confirm his/her selection of membership and where the Customer can also use a discount code if applicable. After that, the Customer will be redirected to the EPC payment gate where (s)he will pay the price of the service. The order has been completed and it becomes binding upon submission of the registration form, i.e. after the Customer has pressed the button with the text “continue to payment”, by which the Customer Account is created at the same time.

If the Customer already has an existing Customer Account, the Customer will place an order after logging into his/her Customer Account by selecting the requested type of VIP Membership or any other service offered in the VIP section on the Website (Premium Services, Credits, Consultation Services) and, after confirming his/her selection in a pop-up window where (s)he can also use his/her discount code, if applicable, or pay using the Credits, the Customer will be redirected straight to the GoPay payment gate where (s)he will pay the price of the service. The order has been completed and it becomes binding after the Customer has pressed the button with the text “pay”, which is part of the presentation of the service on the Website.

 

After having been redirected to the GoPay payment gate, the Customer will pay the price of the service using any of the options offered there. For more details on making the payment for the services via the GoPay payment gate, see Article 14 of the GT&C below. If the Customer cannot pay the price of the services using any of the options offered there, the Customer shall e-mail a query to: info@okfogadas.hu; in response to this e-mail, OKFOGADAS will inform the Customer of the bank details for the payment of the price of the services by means of wire transfer.  

 

By placing a binding order of services, the Customer confirms that (s)he has been acquainted and agrees with these 

General Terms and Conditions in the wording valid and effective at the time of placing the order. Before placing the binding order, the Customer shall check the correctness of all information provided by him/her. The information provided in the binding order shall be considered correct by OKFOGADAS. 

 

The Service Contract shall be executed at the moment the Customer has paid the price of the service ordered. The order, including a tax receipt, shall be sent to the Customer including the valid General Terms and Conditions to the e-mail address provided by the Customer during the registration process. OKFOGADAS shall not be liable for any delay on the part of a third party, explicitly including any delay within the payment transactions made via GoPay. This shall explicitly include cases where the Customer does not receive the service ordered in due time as a result of a delay on the part of GoPay (e.g. the tip purchased is not displayed in due time). 

 

If the execution of the service is not conditioned on the payment of the price of the service (some special promotions, see below), the Contract shall be executed at the moment the Customer’s required payment information is entered and sent via the GoPay payment gate.

 

The Customer’s order containing any, even immaterial, amendments, deviations from the conditions of the proposal, reservations, limitations or any other changes shall constitute a new proposal for execution of a Contract. If the order constitutes a new proposal for execution of a Contract, the Contract shall be executed at the moment the Customer’s new proposal is accepted by OKFOGADAS.

 

By accepting these GT&C, the Customer declares that (s)he is aware, especially, of his/her financial standing and that, being aware of that, (s)he also becomes a VIP member of OKFOGADAS and joins the services offered.

 

OKFOGADAS reserves the right to refuse registration of the Customer or, more precisely, to refuse the order and not to execute the Contract with the Customer.

 

3. TERM OF THE CONTRACT

 

The term of the Service Contract depends on the type of the service purchased by the Customer, e.g., in the case of a membership, it corresponds to the membership period. The term of the Contract may be automatically renewed in the cases and in accordance with the procedure specified in Article 4 of the GT&C. 

 

The validity of the Credits shall be limited to 24 months from the date of purchase, after the expiry of which they can no longer be used by the Customer. The Customer does not have the right to any form of compensation for any Credits whose validity has expired.

 

4. AUTOMATIC CONTRACT RENEWAL

 

The Service Contract for the provision of the VIP Membership, VIP PREMIUM Membership or VIP PREMIUM and VIP PREMIUM EXCLUSIVE Membership shall be automatically extended under the same conditions and by the same period as the period for which it was originally executed, unless either Party notifies the other Party in writing not later than 5 days prior to the expiry of the term of the Contract (membership period) that it does not wish to renew the Contract and requests its termination. 

 

The same shall apply to the Service Contracts for selected Exclusive Sports Packages where the Customer granted consent to automatic Contract renewal when ordering the service. 

 

The Customer may cancel automatic Contract renewal by e-mailing a written notification, expressly and unambiguously stating that the Customer does not wish to renew the Contract and requests its termination, to: okfogadas@gmail.com. OKFOGADAS may cancel automatic Contract renewal by e-mailing a written notification to the Customer’s e-mail address registered for the Customer’s Customer Account. 

 

If the Contract is renewed, repeated payments will be made automatically to pay the price of the services under the Contract via the EPC payment gate (see Article 14 of the GT&C). The price of the services for the period for which the Contract has been automatically renewed shall be payable on the day on which the automatic Contract renewal took place.

 

The Customer acknowledges and expressly agrees with the automatic renewal of the executed Service Contract as well as with the repeated payments being made automatically to pay for services via the EPC payment gate.

 

The procedure described in this article of the GT&C shall also apply to cases where automatic Contract renewal and automatic repeated payments are agreed with the Customer for other types of services offered by OKFOGADAS.

 

5. AMENDMENT TO THE CONTRACT

The Customer has the right to change his/her existing type of membership by e-mailing a request to: premium@okfogadas.hu at least 5 days prior to the day of the planned automatic renewal of his/her existing type of membership. The type of membership shall be changed upon payment of the price of the new type of membership.

 

6. CUSTOMER ACCOUNT

In his/her Customer Account in the VIP section (““My account”), the Customer has access to all orders placed as well as to information on his/her VIP Membership or other services purchased and on the payments made.

The Customer can log into his/her Customer Account using the user name and password selected during the registration process. The Customer shall protect his/her log-in details from disclosure to third parties. If the Customer loses or forgets his/her password, (s)he can renew his/her password on the Website using the e-mail address registered for the Customer Account. 

The Customer may cancel his/her Customer Account by e-mailing a request for deletion of his/her account to premium@okfogadas.hu. The Customer expressly acknowledges that (s)he shall lose access to all services purchased if (s)he cancels his/her Customer Account.

 

7. SATISFACTION GUARANTEE

 

OKFOGADAS grants a one-off 30-day satisfaction guarantee to its new Customers (the “Satisfaction Guarantee”), by which OKFOGADAS guarantees to its new Customers who are not satisfied with the services provided compensation in the form of Credits for the purchase of services. 

 

A condition for the provision of the Satisfaction Guarantee is an active use of the services provided by OKFOGADAS for at least 30 days. This means that the Satisfaction Guarantee is only provided to Customers who have purchased a membership tariff for the minimum period of 30 days. The Customers who have purchased a membership tariff for a period shorter than 30 days may not use the Satisfaction Guarantee. 

 

A new Customer shall mean a Customer who executes a Contract with OKFOGADAS for the first time. 

 

If a new Customer e-mails a written notification to okfogadas@gmail.com not later than on the 7th day after the expiry of the 30-day Satisfaction Guarantee (i.e. on the 37th day following the date of execution of the Service Contract) that (s)he was not satisfied with the services provided, (s)he will receive 12.990 Credits in his/her Customer Account from OKFOGADAS as compensation. 

 

As part of the Satisfaction Guarantee, the Customer does not have the right to a refund of the price of the membership or any other service paid or to any form of reimbursement for the Credits obtained as compensation.

 

9. IMPORTANT INFORMATION ON THE CONTRACT AND THE TERMS AND CONDITIONS

 

The Customer shall be bound by the Terms and Conditions from the moment of execution of the Contract. The Customer may become acquainted with these Terms and Conditions before sending a binding order. The Customer shall be informed of the above properly and sufficiently before actually sending the order. These GT&C constitute an integral part of the Contract executed via the Website.

 

Both the GT&C and the Contract are executed in the Czech language. The Contract, including these General Terms and Conditions, shall be archived in electronic form and shall not be publicly accessible, not even by the Customer.

 

The information on the individual technical steps leading to the execution of the Contract is obvious from the order process on the Website and the Customer is thus given the opportunity to check the information and correct it, if necessary, before actually placing the binding order.

The Customer agrees with the use of means of distance communication in the execution of the Contract. Any costs incurred by the Customer when using means of distance communication in connection with the execution of the Contract shall be borne by the Customer himself/herself. The use of means of distance communication to order services on the Website shall not be charged at any special rate.

10. RIGHTS AND OBLIGATIONS OF OKFOGADAS

 The obligations of OKFOGADAS follow from the generally binding legal regulations, especially from the Consumer Protection Act and the Civil Code vis-à-vis consumers and from the Civil Code vis-à-vis other entities.

 The Website contains a complete list of the services offered to the Customer, including their basic description and price.

 All prices of the services presented on the Website are in Czech crowns, including the statutory VAT. Discounts and promotions, if applicable, shall not be combined, unless explicitly stated otherwise on the Website. The payment terms are specified in these GT&C.

 The prices of the services presented shall remain valid for the period for which they are displayed on the Website. OKFOGADAS reserves the right to change the price of the services if the price is specified incorrectly and in the case of a technical error or any other objective cause of an incorrectly specified price. If OKFOGADAS makes an obvious mistake when specifying the price of the services on the Website or during the order process, OKFOGADAS shall not be obliged to provide the services to the Customer for such obviously incorrect price, even if the Customer has already paid the price (and the Contract has thus been executed). In that case, OKFOGADAS has the right to withdraw from the Contract.

 If the price of the services specified on the Website or during the order process is no longer up-to-date, the Customer shall be informed of this fact without delay. If the Customer has not yet paid the price, OKFOGADAS shall not be obliged to execute the Contract.  

 If OKFOGADAS notices any suspicious payment transaction using a payment card or any other means of payment, OKFOGADAS shall report this fact to the competent institutions and governmental authorities. At the same time, OKFOGADAS reserves the right not to perform, or to suspend the performance of, the service at least until the matter is resolved and until it is confirmed that the payment transaction was authorised.

 The information and data provided by the Customer shall be considered to be true by OKFOGADAS and OKFOGADAS shall provide the service ordered on the basis thereof.

 OKFOGADAS shall not be liable for any harm incurred by the Customer or a third party as a result of untrue or distorted information and data provided by the Customer.

 OKFOGADAS shall not be liable for any damage incurred by the Customer, whether directly or indirectly, as a result of using a tip or any other information (such as an analysis). 

 OKFOGADAS shall not be liable for any damage or harm, including intangible damage, incurred by the Customer or a third party as a result of the Customer’s failure to comply with these GT&C.

 If the Customer withdraws from the Contract, OKFOGADAS shall confirm the acceptance of such withdrawal to the Customer without undue delay electronically or in writing and shall assess such withdrawal from the Contract without undue delay. If the withdrawal from the Contract is found justified, the funds or, if applicable, the aliquot portion thereof, shall be refunded to the Customer within 14 days after delivery of the withdrawal from the Contract. If the Customer has already used the service, the Customer does not have the right to the refund of the funds. It is explicitly agreed that the fact that the success rate of the tips mediated by OKFOGADAS is lower than that expected by the Customer or that the analyses provided are not as detailed as expected by the Customer shall not constitute a reason for withdrawal from the Contract. The Customer acknowledges this fact.

 OKFOGADAS has the right to terminate the Contract (a) if the Customer is financially uncapable of complying with the terms and conditions of the Contract or if the Customer fails to comply with them by the deadlines defined in the Contract or these GT&C, (b) if the performance of the Contract becomes impossible, (c) if OKFOGADAS becomes unfit to operate the services or decides to terminate the operation of its activities, (d) if the client provides untruthful or grossly distorted information to OKFOGADAS, or (e) in other cases specified in these GT&C. The notice of termination must be sent in writing to the Customer’s address or e-mailed to the Customer’s e-mail address. The notice period shall be 7 days and shall commence on the date of delivery of the notice of termination to the Customer.

 

 

11. RIGHTS AND OBLIGATIONS OF THE CUSTOMER

 

 Only a person who has reached the age of 18 years, enjoys full legal capacity and agrees with these GT&C may view the Website and order and use the services offered on the Website.

 The Customer represents that the order of the service on the Website has not been made under coercion within the meaning of Section 587 of the Civil Code.

 By sending a binding order, the Customer automatically agrees with the use of means of distance communication in the execution of the Contract. Any costs incurred by the Customer in connection therewith shall be paid by the Customer.

 When selecting the service, the Customer shall consider its type and purpose. 

 The Customer has the right to verify all information with OKFOGADAS by making a query by telephone or e-mail.

 The Customer shall pay to OKFOGADAS the price of the services agreed when executing the Contract.

 The payment terms, i.e. the payment methods, form the contents of communication between OKFOGADAS and the Customer during the process of ordering the service, and the Customer is provided with sufficient options as regards selection of the means of payment. The payment terms are specified in these GT&C. 

 The Customer represents and agrees that the services provided by OKFOGADAS are ordered by the Customer at his/her own risk and exclusively for his/her own needs. 

 The Customer represents that (s)he has considered his/her financial standing and his/her financial capacity before executing the Contract and that (s)he intends to use the services offered being aware of the above. 

 The Customer represents and agrees that the services and the products provided in connection therewith (such as analyses, etc.) may be used solely for private purposes and that the Customer may not publicly handle, present or use such services and products at any place; otherwise the Customer shall be liable for any damage or harm, including intangible damage, incurred by OKFOGADAS as a result thereof.

 The Customer represents and agrees that the services and the products provided in connection therewith (such as analyses, etc.) may not be used in any manner that could cause any damage or harm, including intangible damage, to any other person on the basis of the service provided by OKFOGADAS.

 If the Customer causes any damage or harm, including intangible damage, to any other person as a result of the service provided, the Customer shall provide compensation for such damage directly to the person to whom the damage was caused. In that case, OKFOGADAS shall not bear any liability and shall not be obliged to participate in the settlement of the damage in any manner.

 The Customer may withdraw from the Contract for the reasons set out in the Civil Code. The Customer acknowledges that it is explicitly agreed that the fact that the success rate of the tips mediated by OKFOGADAS is lower than expected by the Customer or that the analyses provided are not as detailed as expected by the Customer shall not constitute a reason for withdrawal from the Contract.

 If the Contract terminates for any reason (i.e., by expiry of the membership period, withdrawal from the Contract or otherwise), any Credits that have not been used by the Customer shall expire, they cannot be exchanged for money and OKFOGADAS shall not be obliged to refund to the Customer the financial amount corresponding to the value of the Credits that have been purchased and have not been used by the Customer. Any unused Credits will still remain in the Customer Account and, if the Customer purchases further membership or service, these Credits will become active again and the Customer will be free to use them.

 

12. CONSUMER’S WITHDRAWAL FROM A CONTRACT EXECUTED WITH THE USE OF MEANS OF DISTANCE COMMUNICATION

 

By agreeing with these General Terms and Conditions in the order, the Customer expresses his/her consent and explicitly requests that OKFOGADAS commence the provision of the services immediately after the Service Contract is executed, i.e. before the expiry of the statutory deadline for the consumer’s withdrawal from the Contract of 14 days from the date of execution of the Contract.

 

The Customer may withdraw from the Service Contract without specifying the reason within 14 days from the date of execution of the Contract, however, only if the services provided have not been performed yet. The services shall be performed at the moment the Customer has obtained access to the services purchased via his/her Customer Account in the VIP section, regardless of whether or not (s)he has used the services provided, i.e. whether (s)he has logged into his/her Customer Account, has the purchased tips displayed, etc. As regards the purchase of Credits, the service shall be provided and performed at the moment the Customer has purchased the Credits.

 

If the Customer withdraws from the Service Contract and OKFOGADAS has commenced the provision of the services before the expiry of the deadline for withdrawal from the Contract based on the Customer’s express request pursuant to paragraph 1 of this Article of the General Terms and Conditions, the Customer shall pay to OKFOGADAS a proportional part of the price of the services for any performance provided until the moment of withdrawal from the Contract.

 

At the same time, the Customer expressly agrees that the services pursuant to these GT&C may be performed (delivered) before the expiry of the statutory deadline of 14 days from the date of execution of the Contract, and the Customer thus acknowledges that, in that case, the Customer does not have the right to withdraw from the Contract in accordance with Section 1837 of the Civil Code.

 

For the purposes of exercising the right to withdraw from the Service Contract, the Customer must inform OKFOGADAS of his/her withdrawal from this Contract by means of a unilateral legal act, i.e. by a letter sent via a postal licence holder or by e-mail to: TRADE STATISTICS s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Prague 1, okfogadas@gmail.com. The Customer may use the Contract withdrawal form available here to withdraw from the Contract.

 

The deadline for withdrawal from the Contract is deemed to be met if the Customer sends a notice of withdrawal from the Contract to OKFOGADAS before its expiry.

 

If the Customer withdraws from the Service Contract, OKFOGADAS shall refund the funds received or, if applicable, the proportional part thereof, to the Customer without undue delay and in any case not later than within 14 days after delivery of the notice of withdrawal from the Contract to OKFOGADAS. For the refund of the funds, OKFOGADAS shall use the same means of payment as that selected by the Customer to perform the initial transaction, unless explicitly specified otherwise by the Customer.

 

 

13. PAYMENT TERMS

 

The Customer shall pay to OKFOGADAS the price of the services ordered.

 

The price of the services in HUF, i.e. Hungarian forint, shall be payable simultaneously with the placement of the order, unless explicitly specified otherwise. In case of payment by means of wire transfer, the Customer’s obligation to pay the price of the service shall be deemed performed at the moment the account of OKFOGADAS is credited with the relevant amount.

 

The Customer may pay the price of the services via the ECP payment gate (to which (s)he will be automatically redirected after the order has been created) or by means of a wire transfer based on the instructions that will be provided to him by OKFOGADAS and that can be also obtained by e-mailing a request to: okfogads@gmail.com.

 

If paying the price of the services where the Contract is automatically renewed pursuant to Article 4 of the GT&C via the EPC payment gate, the Customer expressly agrees with the repeated payment for the service being established in favour of OKFOGADAS for the term of the Contract. 

 

Repeated payment means the automatic debiting of payments from the Customer’s payment card entered in the EPC payment gate. The Customer acknowledges that, for the purpose of repeated payments, his/her payment details will be saved by the EPC payment gate. EPC shall treat the Customer’s payment details in accordance with the international security standard PCI-DSS Level 1 (which is the top level of data security in the financial sector).

 

Repeated payments shall be made in the amounts and frequency specified in the executed Service Contract.

 

The Customer acknowledges that some payment methods may be subject to further charges. Before the payment is sent, the final price, already including the charges connected with the selected payment method, will always be specified.

 

 

14. PERSONAL DATA PROTECTION

 

In connection with the execution and performance of the Contract with the Customer, OKFOGADAS processes the Customer’s personal data for the purpose, within the scope and in the manner described in the Privacy Policy, which is available here.

 

 

15. CUSTOMER’S/CONSUMER’S RIGHTS ARISING FROM DEFECTIVE PERFORMANCE

 

The Customer’s rights arising from defective performance shall be governed by the applicable generally binding legal regulations (especially Sections 1914 to 1925, Sections 2099 to 2117 and Sections 2158 to 2174 of the Civil Code).

 

Any claims may be raised by the Customer by e-mail to: okfogadas@gmail.com. OKFOGADAS shall resolve any claim without delay, not later than within 30 days of its receipt. OKFOGADAS shall subsequently notify the Customer of how the claim has been resolved.

 

The Customer acknowledges that claims on the grounds of incorrectness of the tips provided or a success rate lower than that expected by the Customer are not admissible considering the nature of the activities of OKFOGADAS, which only have the nature of recommendations/consultations, and that such claims will be disregarded. The tips sent only have the nature of recommendations and OKFOGADAS do not provide any guarantee for the correctness of the tips provided or for their fulfilment in the case of a particular sports event.  

 

 

16. OUT-OF-COURT RESOLUTION OF COMPLAINTS

 

Within the meaning of Section 1820 (1)(j) of the Civil Code, OKFOGADAS informs that out-of-court resolution of complaints shall take place via the contact details of OKFOGADAS, especially via the e-mail address at: premium@okfogadas.hu. OKFOGADAS shall send the information concerning the resolution of the Customer’s complaint to the Customer’s e-mail address. The options as regards contacting the supervisory authorities are regulated in the applicable legal regulations.

 

In case of any consumer dispute between OKFOGADAS and the Customer (consumer) following from the Service Contract, where the dispute cannot be resolved by mutual agreement, the Customer may file an application for out-of-court resolution of the dispute with an entity authorised to deal with out-of-court resolution of consumer disputes, specifically:

 

Czech Trade Inspectorate

Central Inspectorate – ADR department

Štěpánská 15

120 00 Prague 2

 

E-mail: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

 

The Customer may also use the online dispute resolution platform established by the European Commission at: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

17. FINAL PROVISIONS

 

These GT&C form an integral part of each Contract which is executed via the Website.

 

All amendments to these GT&C shall be recorded electronically by OKFOGADAS and OKFOGADAS shall make them accessible to the Customer at the Customer’s request.

 

The wording of the GT&C may be amended or supplemented by OKFOGADAS. The rights and obligations of the Parties to the Contract shall be always governed by the wording of the GT&C during the effective term of which they arose, i.e. by the wording effective at the moment of execution of the Contract. In case of any amendment to the Terms and Conditions, OKFOGADAS shall specify the date of the amendment and shall make a link to the previous valid Terms and Conditions accessible to the Customer to cover a situation where the Customer places an order during the time of a transition from the old Terms and Conditions to the new ones. 

 

The Customer shall be bound by the wording of the Terms and Conditions valid and effective at the time of execution of the Contract.

 

Should the relationship established by the Service Contract involve an international element, then the Parties agree that this legal relationship shall be always governed by the legal regulations of the Czech Republic and the directly binding regulations of the European Union.

 

These GT&C have been drawn up on 31 January 2019 and shall be effective from 1 February 2019 until their potential amendment by OKFOGADAS.

 

MEDIA BOOSTER